اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۷۶۰۸

الوطن: اسکوچیچ و دستیارش نمی‌توانند ایران را در نخستین بازی هدایت کنند

الوطن: اسکوچیچ و دستیارش نمی‌توانند ایران را در نخستین بازی هدایت کنند
روزنامه الوطن سوریه پیرامون مسابقه تیم‌های ملی ایران و سوریه یادداشتی منتشر کرده است.
۱۳:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
وانانیوز|

روزنامه الوطن سوریه با اشاره به وضعیت تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران در آستانه دیدار روز پنج شنبه آمده است:

نتیجه مسابقه تدارکاتی تیم ملی سوریه برابر الجزایر را پیگیری کردیم، مسابقه‌ای که عصر پنجشنبه گذشته با پیروزی الجزایر به پایان رسید و نخستین بازی تیم ما با حضور کادر فنی جدید برای شناسایی توانمندی بازیکنان بود.

این اولین تجربه تدارکاتی تیم ملی سوریه با استفاده از بازیکنان شاغل در لیگ و در غیاب لژیونرها به شمار می‌رود با این وجود که برخی از چهره‎های شاخص تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم از جمله ابراهیم عالمه دروازه‌بان اصلی تیم که به دلیل شرایط نامناسب زمین تمرین در دمشق مصدوم شد و نتوانست در بازی با الجزایر تیم ملی را همراهی کند. همچنین غیبت بازیکن تاثیرگذاری مثل عمر السوما هم قطعی شد که نمی‌تواند در بازی مقابل ایران حضور داشته باشد.

باید بر این نکته تاکید کرد که تیم ملی الجزایر با بازیکنان شاغل در لیگ این کشور برابر تیم ما قرار گرفته بود و البته سوریه هم در این مسابقه ترکیبی از نفرات شاغل در لیگ و لژیونرها را در اختیار داشت. ما در این بازی برای اصلاح نواقص و رفع مشکلات تیم تلاش کردیم تا جهت دیدار حساس مقابل ایران که روز پنجشنبه برگزار می‌شود آماده باشیم.

در سوی دیگر اخبار خوبی از حریف ما تیم ملی ایران هم شنیده نمی‌شود. ابتلای سرمربی کروات و دستیارش به کرونا و حضور آنها در قرنطینه آن هم در آستانه این مسابقه حساس به این معنی است که نمی‌توانند تیم خودشان را برابر سوریه در اولین بازی حساس این مرحله هدایت کنند. 

بسیاری از لژیونرهای ایران با تاخیر به اردوی تیم ملی کشورشان ملحق می‌شوند و در فاصله دو روز به این مسابقه حساس و این در حالی است که بازی دو تیم بدون حضور تماشاگران به گفته رئیس فدراسیون فوتبال ایران در تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین